Pokud zákazník u produktu nenajde všechny podrobné informace, tak 3, 2, 1 odcház... Moment! Uviděl číslo a zvedá mobil, aby se doptal na zákaznické podpoře. Nabídněte lidem možnost zavolat vám dřív, než si nákup rozmyslí a odejdou ke konkurenci. Stačí do detailu produktu umístit informační blok s kontaktem na vaše zákaznické oddělení.
Díky možnosti zavolat na zákaznické oddělení:
Umístění kontaktu do detailu produktu je vhodné pro e-shopy, které mají zákaznickou podporu s dostatečnou kapacitou a dostupnou v nejvytíženějších denních časech.
Jak probíhá nasazení na e-shop?
Co potřebujeme pro nasazení?
Tip! Vyberte jednoho zaměstnance z oddělení zákaznické péče, který bude mít u kontaktu fotku a jméno. Se zákazníky tak navážete osobnější vztah a snadněji je pobídnete k tomu, aby vám zavolali. Doplňte i fotky zaměstnanců do kontaktů jako prvek důvěryhodnosti.
Nasazení v rámci modulu Designer: ANO